Skip to main content
Книга

Медии и политическо влияние

Автори

Интересът към медийната среда в България се подхранва от множеството проявления на политически и икономически зависимости на медиите. Външното влияние подкопава доверието в медиите и те загубват своята релевантност като средство за формиране на информирано гражданско общество, превръщайки се единствено в канали за пропаганда на частни интереси. Особено уязвима е пресата, която поради икономическата криза и конкуренцията на безплатните онлайн медии, се оказва обект на „политически инвестиции”. Балансираността и безпристрастността на медиите са оценени чрез анализ на онлайн съдържанието на вестници, информационни сайтове и национални телевизии. Разгледано е медийното отразяване на дебата за втори лифт над Банско, спирането на „Южен поток”, изборите за местна власт през 2015 г., както и общото състояние на регионалните медии в България.

Този сайт използва бисквитки (cookies), за да осигури услуги, за персонализира съобщения и за статистика. При навигация в този сайт вие приемате използването на бисквитки. Научете повече за бисквитките.